Vad kommunicerar du?
Oavsett om det gäller att öka försäljningen, arbetsglädjen, stärka ledarskapet eller samarbetet så handlar det i grund och botten om kommunikation.
Chris Sundqvist föreläser på ett inspirerande och insiktsfullt sätt om kommunikation och dess påverkan på våra liv. Att förstå hur jag själv kommunicerar, hur kan uppfatta min kommunikation och vad jag kan göra för att bli tydligare och nå fram är essensen i Chris Sundqvists föreläsningar.
Kostnadsfri förfrågan på Chris Sundqvist
Boka eller få mer information. Svar samma arbetsdag!
- Professionell hjälp
- Talargaranti vid bokning
- Kostnadsfri rådgivning
Eller ring oss på 08-47 44 650
Chris Sundqvists föreläsningar beskrivs bäst som, och de ger konkreta verktyg för åhörarna att själva använda efter föreläsningen. Hennes mål är att efter föreläsningen ska åhörarna ha en djupare kunskap och insikt både sin egen och andras kommunikation. Chris föreläser på såväl svenska som engelska.
Chris Sundqvists föreläsningar
Tänker inte alla som jag?
Detta är en föreläsning för dig som samarbetar eller leder någon är olik dig själv. Chris beskriver närmare våra kommunikationsmönster påverkar oss. Alla har olika inställningar till omväxling, makt, och tempo. Genom att förstå detta skapar man också en större förståelse och medvetenhet för andra människor. Genom att en hel organisation får ökade insikter kring detta uppkommer många positiva effekter för såväl organisationen som för alla som jobbar där.
Lönsamt ledarskap
Detta är en föreläsning för chefer ledare som vill nyttja den fulla potentialen hos sina. Som chef handlar det inte om att på sitt eget sätt att kommunicera. Det handlar även om hur blir påverkade av drivkrafter och sätt att agera. Chris belyser även vikten av att som chef kunna matcha och förstå sina medarbetares drivkrafter. Detta kommer att skapa en ökad motivation och produktivitet.
Säljinsikt
Detta är en föreläsning som framför allt riktar sig till dig som arbetar med. Chris Sundqvist föreläser och ger ny kunskap om säljares kommunikationssätt och vikten av att identifiera kundernas drivkrafter. Genom att förstå kundens drivkrafter skapar kunder och effektivare säljprocesser.
Service – Ska det vara så svårt?
Detta är en föreläsning som riktar sig till som vill stärka sin service och sitt bemötande. Chris utgångspunkt är egna drivkrafter och sätt att kommunicera. Service är i allra grad personlig och handlar om att kunna bemöta människors behov. Vi måste se våra egna styrkor och svagheter. För att leverera en bra service behöver vi utifrån våra egna styrkor kunna hitta och möta kundens förväntningar.
DISC-Profiler
Chris går även att anlita för dig som vill göra en DISC-profil. Du får då att fördjupa dig i din egen och andras drivkrafter, personprofiler och sätt att kommunicera. I DISC-analysen används de fyra färgerna blå, gul, röd och grön för att lättare använda och komma ihåg insikterna.