Servicekultur som det starkaste konkurrensmedlet!
Fia Westerberg är föreläsare, utbildare och en auktoritet i frågor som rör ledarskap och service. Lyssna på en inspirerande och kunskapsfylld föreläsning som bidrar till ert förändringsarbete.
Kostnadsfri förfrågan på Fia Westerberg
Boka eller få mer information. Svar samma arbetsdag!
- Professionell hjälp
- Talargaranti vid bokning
- Kostnadsfri rådgivning
Eller ring oss på 08-47 44 650
Fia Westerbergs kunskaper och erfarenheter har gjort henne till en av landets mest uppskattade föreläsare och utbildare inom områdena ledarskap och service. Med sitt kunnande inom företagsvärlden beskriver Fia hur man bygger upp och skapar en företagskultur som är högpresterande och möjliggör ett effektivt samarbete.
Fia Westerberg föreläser om
- Service i världsklass
- Kommunikation
- Ledarskap
- Högpresterande företagskultur
- Vikten av samarbete
- Värdegrund
- Hur man skapar verklig motivation och engagemang hos medarbetare
Fia var med i uppstarten av två flygbolag där service hade högsta fokus. Mellan åren 2006 – 2011 var hon utbildnings- och servicechef vid SJ Service Academy. Där var hon med om att göra en omvälvande förändring genom att på ett nytt sätt sälja kunskap externt. De utbildade samtliga 4300 medarbetarna i service för att därigenom bli bäst i sitt kundbemötande. År 2011 rekryterades hon som rektor för Parks and Resourts. Där fick hon ansvaret att driva Parks and Resorts Academy och utvecklingen av 2300 medarbetare. Idag arbetar Fia som föreläsare, utbildare och äger tillsammans med sin parhäst Linda Hammarstrand Culture Academy.
I sina föreläsningar beskriver Fia närmare hur vi konkret skapar en högpresterande och motiverande företagskultur. Hon talar om vikten av ett gott samarbete och vad detta innebär för såväl arbetsmiljön som för företagets resultat. Genom att förstå vad vi faktiskt gör och vårt sätt att samarbeta kan vi skapa en framgångsrik organisation. Man måste levandegöra sin värdegrund och affärsstrategi! Samtliga medarbetare behöver förstå vad företaget står för och det budskap som ska förmedlas utåt.