Bli en mästare i det du gör!
Lisa Ekström har en väl dokumenterad erfarenhet av ledarskap inom försäljning och kundservice. I två årtionden har hon hjälpt företag och organisationer att utveckla sin fulla potential och uppnå stora framgångar.
Kostnadsfri förfrågan på Lisa Ekström
Boka eller få mer information. Svar samma arbetsdag!
- Professionell hjälp
- Talargaranti vid bokning
- Kostnadsfri rådgivning
Eller ring oss på 08-47 44 650
Lisa Ekström är en entusiasmerande, medryckande och energirik kvinna som delar med sig av sina erfarenheter kring frågor som rör försäljning, kundservice, ledarskap, förändringsarbete, medarbetarskap en perfekt mix av fakta, anekdoter och egna erfarenheter bjuder hon på såväl, skratt, aha-upplevelser och tankeställare, som levereras på ett medryckande sätt där ingen kommer bli oberörd. Åhörarna får med sig både värdefulla tips och verktyg att kunna använda i sin egen vardag.
Lisa Ekström arbetar som föreläsare, mentor till enskilda individer och hjälper organisationer att utvecklas till sin fulla potential. Med erfarenheter från bland annat att ha lett SAS Customer Relations till en vinstmaskin har hon många konkreta tips att ge. Hennes långa erfarenhet av att utveckla företag och man som ledare hanterar svåra samtal hon med lätthet kan sätta sig in i sina kunders situationer och utmaningar. För sitt eget arbete har Lisa fått flera utmärkelser så som “Årets Framgångsstipendium”, “Sveriges hetaste talare” (tidningen Chef 2012) och “Stora Målpriset” (2015).
Populära föreläsningar med Lisa Ekström:
Försäljning, service och kundvård
Det är människorna som arbetar som avgör hur företaget ska uppfattas. Oavsett vilken position och vad man arbetar med handlar försäljning och service om hur man bemöter andra personer,såväl internt som mot kunder. Lisa ger sina åhörare flera tankeställare och igenkännande situationer som nog de flesta varit med om. Det mesta i försäljning, service och kundvård handlar om inställning och Lisa drar sig inte för att tala om svåra frågor. Ger ni kunder och varandra bra service? Vill kunderna komma tillbaka? Hur behandlar ni varandra internt?
Ledarskap i förändring
Förändringar inom ett företag leder ofta till både med- och motgångar. I denna föreläsning beskriver Lisa bland annat hur man får med sig medarbetare och hur man skapar delaktighet. Hon beskriver även hur man som ledare hanterar svåra samtal och andra oväntade situationer.
Medarbetarskap och arbetsglädje
Hur motiverar man medarbetarna att själva ta ansvar för sin egen situation och att bli sin egen ledare? Genom att känna ansvar och delaktighet får man människor att växa. Genom att visa att att goda resultat är viktiga, men att man samtidigt måste man ha roligt längs vägen, får man välmående medarbetare.
Kommunikation och storytelling
Att kommunicera med andra människor handlar om att nå och göra sitt budskap mottagligt. Hur gör man det på lättast sätt och hur kan man förenkla det för sig själv? Dessa är några frågor som hon beskriver närmare. Ett effektivt sätt för ett företag att nå ut är Storytelling. Genom att berätta sin verksamhets historia kan man skapa bättre resultat.